Показники
вихованості
|
Ознаки прояву вихованості
|
|||
Яскраво проявляються(5)
|
Проявляються(4)
|
Слабо проявляються(3)
|
Не проявляються(2)
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Доброта, чуйність
|
Добрий,
турботливий, охоче допомагає всім, хто потребує його допомоги, організовує на
добрі справи товаришів
|
Сам добрий,
чуйний, завжди допоможе в скрутну хвилину, але інших на добрі справи не
мобілізує
|
Допомагає іншим,
якщо поручає вчитель або колектив
|
Недоброзичливий,
грубий з товаришами
|
Чесність і правдивість
|
Вірний своєму
слову: правдивий з учителями, товаришами, добровільно признається у своїх
проступках і того ж вимагає від інших
|
Вірний своєму
слову, правдивий з учителями і товаришами, зізнається у своїх проступках, але
не вимагає чесності від інших
|
Не завжди виконує
обіцянки, не відразу зізнається в своїх проступках, але після засудження
старшими, товаришами
|
Часто не щирий,
обманює товаришів, вчителів
|
Простота і скромність
|
Простий і
скромний, схвалює ці якості у інших
|
Сам простий і
скромний, але не цікавиться чи мають ці якості інші
|
Простий і
скромний в присутності старших і педагогів
|
Тримається
зверхньо, зневажливо ставиться до товаришів
|
Ставлення до оточуючих
|
Ввічливий, з
повагою ставиться до всіх вчителів, сторонніх людей, однокласників (вітається,
поступається місцем, пропускає вперед себе старших, дівчаток, молодших)
дотримується правил етикету.
|
Ввічливий, з
повагою ставиться до своїх вчителів, товаришів, батьків, однокласників, але
ігнорує інших педагогів та сторонніх. Не завжди дотримується правил етикету
|
Проявляє
ввічливість лише за умови постійного нагадування та контролю з боку дорослих.
Не завжди дотримується принципу загально людської моралі в спілкуванні з
товаришами, часто не дотримується правил етикету. В з’ясуванні стосунків між
товаришами дозволяє собі фізичне приниження інших
|
Ввічливий лише по
відношенню до знайомих людей. У спілкуванні з товаришами допускає вживання
ненормативної лексики. Часто є ініціатором бійки. Вітається лише у відповідь.
Заходячи у приміщення не знімає шапку
|
дисциплінованість
|
Зразково
поводиться, самостійно дотримується правил
|
Добре поводиться
незалежно від наявності контролю, але не вимагає хорошої поведінки від інших
|
Дотримується
правил поведінки при умові вимогливості і контролю з боку дорослих і
товаришів
|
І при наявності
вимог з боку педагогів і товаришів порушує дисципліну. Слабо реагує на
зауваження
|
Обов’язок і відповідальність
|
Виконує
громадські доручення охоче, відповідально і з бажанням, вимагає такого ж
ставлення і від інших. Береже шкільне майно, прагне побудити до цього інших
|
Виконує
громадські доручення охоче, відповідально, але не вимагає цього від інших
|
Неохоче виконує
доручення. А тільки при умові контролю з боку вчителів та товаришів
|
Ухиляється від
доручень, безвідповідальний
|
Бережливість
|
Береже шкільне
майно, прагне побудити до цього інших
|
Сам бережливий,
але не цікавиться чи бережливий товариш
|
Проявляє
бережливість. Якщо відчуває контроль з боку вчителів та товаришів
|
Не бережливий,
псує шкільне майно і лагодить його тільки після настійливих вимог
|
Ставлення до навчання
|
Вчиться в повну
силу, проявляє інтерес до знань, трудолюбивий і старанний, добивається
хороших результатів у навчанні, сам охоче допомагає товаришам
|
Вчиться в повну
силу, проявляє інтерес до знань, добре вчиться сам, але товаришам допомагає
лише коли доручать чи попросять
|
Вчиться не в
повну силу, не проявляє інтерес до навчання і старанності, потребує
постійного контролю, байдужий до навчання товаришів
|
Незважаючи на
контроль не проявляє інтересу до навчання і старанності, погано вчиться
|
колективізм і товариськість
|
Товариський,
поважає інтерес колективу, сам охоче відгукується на прохання товаришів,
організовує корисні справи колективу
|
Товариський,
рахується з інтересами колективу, охоче виконує доручення, але сам не організовує
корисні справи колективу
|
Не дуже
товариський, відгукується на прохання товаришів, але в справах колективу бере
участь неохоче
|
Нетовариський,
егоїстичний
|
Ставлення до суспільно-корисної праці (працьовитість)
|
Розуміє суспільну
цінність праці, проявляє інтерес до нього, добросовісно відноситься до
самообслуговування та інших видів праці, уміло організовує на працю інших
|
Розуміє сумлінну
цінність праці, сам проявляє інтерес, добросовісне ставлення до праці, але
інших на суспільнокорисну працю не організовує
|
Працюючи при
наявності змагань, вимогливості і контролю з боку педагогів і товаришів
|
Не любить працю
прагне ухилитись від неї, навіть при наявності вимог і контролю
|
Соціальна активність
|
Регулярно слідкує
за новинами, політично добре усвідомлений, активний у суспільній діяльності
|
Регулярно слідкує
за новинами, політично добре усвідомлений, виконує громадські доручення
охоче, відповідально, але не вимагає цього від інших
|
Політично не
достатньо усвідомлений, не регулярно слухає новини, вимагає постійного
стимулювання з боку громадської дуки старших
|
Політично мало
освічений, рідко цікавиться новинами, навіть якщо цього вимагають старші
|
Інформація для вчителів
Рівень вихованості учнів
Підписатися на:
Коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар